Sık Sorulan Sorular

Merkezimizde çocuk ve ergen psikoterapisi, yetişkin psikoterapisi, çift ve aile danışmanlığı uygulanmaktadır. Dolayısıyla 3 yaşından itibaren çocuk, genç, yetişkin ve aile gruplarıyla ilgilenen uzmanımız bulunmaktadır.

Sitemizde yer alan tamamı gerçek yorumlardan da anlaşılacağı üzere Samsun Flamingo Psikoloji Merkezi’nden memnuniyet oranı yüksektir. Sıklıkla referans kullanarak gelen danışanlarımız olur. Samsun Psikolog arayanlar yorum ve tavsiyelerde Flamingo Psikoloji Merkezi olarak yer alırız. Ancak memnuniyet durumu kişisel bir değerlendirme olduğundan kimseye bu konuda garanti veremeyiz. Uzmanımız yardımcı olamayacağını düşündüğü bir konuda sizi nezaketle yönlendirmekten çekinmez.

Hayır. Merkezimizde Samsun Klinik Psikologlar ve Uzman Psikologlar konuşarak ve terapotik uygulamalarda bulunarak yani psikoterapi uygulayarak psikolojik problemlerin üstesinden gelmenizi sağlarlar. Pek çok psikolojik zorlantıya psikoterapi tek başına yeterlidir. Hastalık durumlarında ise farmakolojik düzenlemelerin yanında  psikoterapilerin etkili olduğu bilinmektedir.

Samsun’da Psikolog hizmeti veren Flamingo Psikoloji Merkezi, Atakum’da Türk-iş Tramvay Durağının hemen karşısındadır. Medicalpark Hastanesinin olduğu Tramvay durağına gelmeniz yeterlidir. Merkezimiz altında Küçükpazar bulunmaktadır. Canik Apartmanı No:210, 5. katta Daire:16’da sizi bekliyor olacağız.

Çocuğunuzun normal olmayan korku, kaygı, içe kapanma, gelişim geriliği, davranış bozukluğu v.b. gibi bir durumunu gözlemlediğinizde yardım almalısınız.

İlişkinizde meydana gelen sorunlarla baş edemediğinizi düşünüyorsanız, partnerinizle iletişim kurmakta zorluk çekiyorsanız, anlaşılmadığınızı düşünüyorsanız, ilişkiniz monoton bir hal almış ise, kendinizi ilişkide mutsuz hissediyorsanız, kısır döngülerden kurtulamıyorsanız, beklenmedik bir durumla karşılaştıysanız( aldatılma, kayıp, kriz durumları v.b.) mutlaka yardım almalısınız.

Psikoterapi hizmeti alacağınız kişinin alanında yetkin olması, uyguladığı psikoterapi yöntemlerine dair gerekli eğitimleri almış olmasına, deneyimine, bilgi birikimi ve terapi becerilerine hakim olması gerekir.

Yaşam kalitenizi etkileyen, duygu durumunuzda olumsuz değişimler hissettiğiniz, sizi etkileyen durumlarla baş etmekte zorlandığınız, mutsuz, huzursuz, bunaltılı, takıntılı, çökkün, isteksiz, kaygılı, yaşam coşkunuzun kalmadığını hissettiğiniz, ilişkiniz de ve cinsel hayatınızda sorunlar yaşadığınız durumlarda, mutlaka bir uzmana başvurmalısınız.

İhtiyacınız olduğunu düşünüyorsunuz ancak partneriniz çift terapisine gelmek istemiyorsa, bireysel olarak yardım alabilir, ilişkinizle ilgili çıkmazda hissettiğiniz konular çalışılabilir. Bireysel alacağınız yardım problemlerinizin azalmasını, ilişki kalitenizin artmasını sağlayacaktır. Çiftlerden birinin değişim göstermesi çoğu zaman ilişkideki kısır döngüleri kırarak daha olumlu sonuçlar doğurur.